logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۱۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

دمای-هوای-زنجان-کاهش-می‌یابد-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: شرایط ناپایدار در برخی نقاط سبب بارش پراکنده باران و رعد و برق می‌شود که در اواسط هفته آینده دمای هوا در اغلب نقاط استان به حدود صفر درجه و در برخی نقاط به زیر صفر خواهد رسید.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان تا روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و افزایش ابر خواهد بود، اظهار کرد: دمای هوای زنجان حداقل 9 و حداکثر 24 درجه است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: وزش باد سبب خیزش گرد و خاک محلی و احتمالاً نفوذ گرد و غبار به جو استان و کاهش کیفیت هوای استان می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه شرایط ناپایدار در برخی نقاط سبب بارش پراکنده باران و رعد و برق می‌شود و دمای هوا از فردا روندی کاهشی خواهد داشت، گفت: در اواسط هفته آینده دمای هوا در اغلب نقاط استان به حدود صفر درجه و در برخی نقاط به زیر صفر خواهد رسید.

وی افزود: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان حلب با حداقل پنج درجه سردترین نقطه و گیلوان با حداکثر 29 درجه گرم‌ترین نقطه ثبت شده است.

قدیمی ابراز کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۶، ابهر هشت و ۲۷، خرمدر ۱۰ و ۲۶، آب‌بر ۱۶ و ۲۴، قیدار ۹ و ۲۳، سلطانیه هفت و ۲۴ و ماهنشان ۱۰ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر